CUSTOMER SERVICE

  • Categoria professionale
    Impiegati / Amministrazione Pubblica - operatore data entry/operatrice data entry
  • Data fine lavoro
  • Settore
    INFORMATION TECHNOLOGY & TELECOMUNICAZIONI
  • Località
    Carpiano, Milano
  • Data inizio
  • Job reference
    1389-4952
  • Riferimento esterno
    CUSTOMERSERVICE-1389-4952

Adecco Italia S.p.A. – Logistics Business is looking for a leased employee for customer support (mainly answering incoming consumer phone calls, taking a note and checking status, and making a final report).

Customer Support Responsibilities (leased employee):
• Manage incoming querries by various channels including but not limited to phone calls, email and social media;
• Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction;
• Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication;
• Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools;
• Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution;
• Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents.

Are required the following skills:
• Similar experience in a customer service role;
• Good level of English language;
• Good use of Office/Excel.



Lingue conosciute:
Inglese

Competenze:
Sistemi Operativi - AS-400/OS-400
Database - Oracle
Sistemi di Gestione - SAP user
Segreteria - Inserimento ordini

Disponibilità oraria: Full Time



I candidati, nel rispetto del D.lgs. 198/2006, D.lgs 215/2003 e D.lgs 216/2003, sono invitati a leggere l’l'informativa sulla privacy consultabile sotto il form di richiesta dati della pagina di candidatura (Regolamento UE n. 2016/679). 

ATTENZIONE: Abbiamo rilevato la presenza in rete di molti annunci falsi; prendi visione dei nostri consigli per riconoscere i tentativi di truffa sulla pagina dedicata al phishing su adecco.it  .

Adecco Italia S.p.A. (Aut. Min. Prot. N.1100-SG del 26.11.2004).